Monday 1 July 2013

Hati2 dengan sabun 3 layer tiruan

Costemer yang amat kami hormati ....kami menjual sabun 3 layer yang ORIGINAL..anda boleh bandingkan sabun  3 layer yang kami jual dgn yang tiruan berdasarkan gambar di bawah


Gambar di bawah ni sabun 3 layer original yang kami jual



Gambar di bawah ni sabun 3 layer TIRUAN !!!!!!



                                  3 layer palsu, low quality , high quality?

ramai yang tanya beza 3 layer kualiti tinggi , kualiti rendah , palsu ....etc
di sini saya satukan dalam dua kategori kualiti tinggi atau ori dan kualiti rendah atau palsu.

yang palsu bau tak sama lasong dengan yang ori.
ciri2 sabun palsu
di antara 3-3 layer ada rekahan.
bila diguna sabun akan terkeluar satu2 layer.
tidak berkilat seperti yang original.
yang palsu lebih nipis
dan yang penting sekali jika harga sabun 3 layer di bawah rm70 sedozen besar kemungkinan ianya palsu.

dan untuk yang tanya saya .. kononnya jika sabun 3 layer tidak ada cop di atas sabun dan tidak berkotak ianya palsu.

di sini saya ringkaskan ,

customer A beli dengan saya sedozen sabun 3 layer dengan harga RM 80 sedozen, kemudian customer A cop sabun itu dan letak di dalam kotak dan menjualnya dengan harga 20-35 ringgit sebuku.
kemudian dihebohkan sabun yang saya jual itu palsu kerana tidak berkotak:)

No comments :

Post a Comment