Sunday 14 April 2013

Gempak ..sabun gluta 100k super whitening import from korea rm 6 seketul...






1 ketul = RM 6 [x termasuk kos pos]

1 dozen = RM 68 free pos laju

call / sms 012-9600299 - www.niagamurohsokmo.blogspot.com


Penggunaan yang berterusan akan membuatkan kulit lebih cerah,muda,berseri & sekata tanpa masalah dari hari ke hari. Formula unik ini akan membuatkan kulit kelihatan lebit cepat cerah, jerawat parut dan cela-cela dimuka dan badan dapat dihilangkan.
- Jika nak jimat blh potong 2 atau 3. Gunakan selalu dan jadikan 3 ptg tu utk 3 bulan..dan pastikan selalu kering,letak dlm bekas rendah atau penutup bekas..juga di kawasan yg terdedah dgn cahaya juga udara untuk memastikan sabun sentiasa kering..penggunaan yg betul sabun mmg blh bertahan lama..sabab sabun tu mudah cair ..

Kebaikan:
- MENGHILANGKAN JERAWAT/PARUT/PIGMENTASI/STRETCHMARKS DAN CELA
- MENGURANGKAN KEDUT SERTA MENEGANGKAN
- MENCERAHKAN KULIT YG KUSAM/GELAP TERMASUK BAHAGIAN BADAN
- MENYAMARATAKAN TONA KULIT
- MENGHILANGKAN HITAM DI BAHAGIAN KETIAK DAN PEHA
- MENGHILANGKAN MINYAK BERLEBIHAN
- WAJAH LEBIH PUTIH BERSERI
- KULIT LEBIH LICIN
- MENGHILANGKAN BLACKHEAD/WHITEHEAD

Penggunaan yang berterusan akan membuatkan kulit lebih cerah, muda, glowing dan kulit sekata tanpa apa2 masalah kulit dari sehari ke hari. Formula unik ini akan membuatkan kulit lebih cepat cerah, jerawat parut dan cela2 dimuka dapat dihilangkan.


Tempoh masa semasa pemakaian adalah seperti dibawah :
Kulit Berminyak - 3minit dan bilas
Kulit Normal - 1 minit dan bilas
Kulit Kering - Kurang dari 1 minit dan bilas.
BFAD approved.
Dermatologist test.
Terbukti berkesan untuk kesan pencerahan seluruh badan.


Bagi sesiapa yang sentiasa tercari-cari produk menghilangkan parut jerawat dengan cepat sabun ini adalah jawapannya! Malahan ia baik untuk hilangkan WHITE HEAD & BLACK HEAD yang dah lama berkumpul kat wajah tu...Kesan pencerahan boleh dilihat seawal 5-10 hari.Namun begitu saya tidak menjanjikan ia seawal 5hari untuk setiap kulit. Biasalah..setiap kulit beza2 kan...ada yang nampak 2minggu,ada yang 3minggu dan ada yang sebulan..

Ok yang paling menakjubkan anda boleh guna buat sabun mandi sekaligus boleh hilangkan kesan-kesan hitam kat celah2...hehehe....boleh kurang tau! tak caya kena la cuba baru nampak result. Bagi ibu2 yg bersalin secara pembedahan, kesan parut dapat dikurangkan jika anda memakai sabun ini....

No comments :

Post a Comment